Algemene voorwaarden
Klachtenprocedure
Producten:
Tanboutique behandelt uw klacht overeenkomstig een klachtenprocedure. Een klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
Wij vragen u vriendelijk om uw klacht zo volledig mogelijk te versturen naar info@tanboutique.nl Vermeld de volgende gevens in de mail:
Naam, ordernummer, prduct, omschrijving van de klacht.
Afhandeling
Onze medewerkers zullen de klacht in behandeling nemen en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Bij Tanboutique ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord.
Als een klacht een langere verwerkingstijd vraagt, wordt u hier direct door Tanboutique van op de hoogte gesteld.
Wij zullen een indicatie geven wanneer wij verwachten uitsluitsel te kunnen bieden.
Mocht de oplossing die we u bieden niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie.
Het oordeel van de beroepsinstantie (geschillencommissie) is voor ons als instituut bindend. Eventuele consequenties worden door ons als instituut snel afgehandeld.