Voor 16:00 besteld, morgen in huis
Gratis bezorging vanaf 25 euro
Gift vanaf 30 euro
Advies? Spreek ons aan in de chat

Algemene voorwaarden

Klachtenprocedure

Producten:

Tanboutique behandelt uw klacht overeenkomstig een klachtenprocedure. Een klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.

Wij vragen u vriendelijk om uw klacht zo volledig mogelijk te versturen naar info@tanboutique.nl Vermeld de volgende gevens in de mail:

Naam, ordernummer, prduct, omschrijving van de klacht.

Afhandeling

Onze medewerkers zullen de klacht in behandeling nemen en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Bij Tanboutique ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord.

Als een klacht een langere verwerkingstijd vraagt, wordt u hier direct door Tanboutique van op de hoogte gesteld.

Wij zullen een indicatie geven wanneer wij verwachten uitsluitsel te kunnen bieden.

Mocht de oplossing die we u bieden niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie.

Het oordeel van de beroepsinstantie (geschillencommissie) is voor ons als instituut bindend. Eventuele consequenties worden door ons als instituut snel afgehandeld.

De waardering van www.tanboutique.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.4/10 gebaseerd op 803 reviews.