Voor 16:00 besteld, morgen in huis
Gratis bezorging vanaf 25 euro
Gift vanaf 30 euro
Advies? Spreek ons aan in de chat

Verzend uw klacht naar Tanboutique

Heeft u een klacht over uw bestelling? Neem gerust contact met ons op en wij komen zo snel mogelijk met een persoonlijke reactie bij u terug. Onze klantenservice is geopend van 09:00 tot 18:00.

Het is sinds 2016 verplicht om te vermelden dat consumenten een klacht kunnen melden bij het Europees ODR-platform. Je dient deze klachten informatie in je algemene voorwaarden te delen én op een eigen en aparte klachtenpagina op jouw website! Je kunt hiervoor de volgende tekst gebruiken:

“Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@tanboutique.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Bel ons
06 8271 7454

Mail ons
info@tanboutique.nl

Adres

Spoetnik 2, 3824MG Amersfoort 

 

De waardering van www.tanboutique.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 723 reviews.